Re: Creative Desktop Wireless 6000 - proszę o opinie

Autor: bisskup <bbaranski_at_o2.pl>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 16:21:18 MET DST

> Czy ktoś z Was ma taki zestaw, i co może o nim pozytywnego i negatywnego
> napisać? Czy mysz jest precyzyjna, czy klawiatura nie gubi znaków przy
> szybkim pisaniu? Przymierzam się do zakupu, cena wydaje się być
> atrakcyjna,
> szukałem więc opinii w sieci, ale nie znalazłem nic konkretnego.
>
> Jak często wymieniacie baterie? Domyślam się, że bez aku ani rusz.

Ja mam nawet dwa ;) tzn ja mam jeden i brat ma jeden... ogolnie bardzo fajna
klawiaturka. Jesli chodzi o gubienie znakow zdarza sie to tylko wtedy gdy
bateria jest na wyczerpaniu. Zasieg okolo 2 m tak jak podaja. Mysz jak dla
mnie bardzo fajna. Czasami sdzra sie ze kursor lekko sie trzesie ale to raz
na kilka godzin jesli mysz jest nieuzywana (komp u mne chodzi 24/7). Baterie
zmieniam mniej wiecej raz na miesiac. Ogolnie polecam... fajny zestawik

Jedynym minusem jest niemoznosc skonfigurowania klawiszy do wlasnych
programow (mowie tu o kaliwszachplay stop przewijanie itp) dziala tylko z
WMP... no chyba ze ja nie umiem :D

bisskup