Creative Desktop Wireless 6000 - proszę o opinie

Autor: BestSeller <best.sellerNO_at_SPAMop.pl>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 15:51:18 MET DST

Czy ktoś z Was ma taki zestaw, i co może o nim pozytywnego i negatywnego
napisać? Czy mysz jest precyzyjna, czy klawiatura nie gubi znaków przy
szybkim pisaniu? Przymierzam się do zakupu, cena wydaje się być atrakcyjna,
szukałem więc opinii w sieci, ale nie znalazłem nic konkretnego.

Jak często wymieniacie baterie? Domyślam się, że bez aku ani rusz.

--
BestSeller
"W ramach pomocy krajom słabo rozwiniętym pieniądze biednych ludzi