Re: Creative Desktop Wireless 6000 - proszę o opinie

Autor: ToDo <todo_at_skrzynka.xxxxx.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 12:29:02 MET DST

> Ja mam nawet dwa ;) tzn ja mam jeden i brat ma jeden... ogolnie bardzo
> fajna klawiaturka. Jesli chodzi o gubienie znakow zdarza sie to tylko
> wtedy gdy bateria jest na wyczerpaniu. Zasieg okolo 2 m tak jak podaja.
> Mysz jak dla mnie bardzo fajna. Czasami sdzra sie ze kursor lekko sie
> trzesie ale to raz na kilka godzin jesli mysz jest nieuzywana (komp u mne
> chodzi 24/7). Baterie zmieniam mniej wiecej raz na miesiac. Ogolnie
> polecam... fajny zestawik
>
> Jedynym minusem jest niemoznosc skonfigurowania klawiszy do wlasnych
> [...]
Potwierdzam opininie kolegi.

Dodam tylko, ze jesli lubisz bawic sie Linuxem, to dopiero SUSE 9.3
wspolpracowal z tym zestawem bezproblemowo. W innych dystrybucjach
klawiatura dzialala ok, lecz kursor myszy zachowywal sie dosc opornie
(skakal). Nie znam sie na Linuxie na tyle, by rekompilwoac moduly, jadro
itd. Byc moze znane sa sposoby na ominiecie tej niedogodnosci. W kazdym badz
razie z SUSE 9.3 dziala bez kombinowania.

Pozdrawiam,
Tomek