Re: SAMSUNG SyncMaster 959NF - ale numer !!!

Autor: Flashka <news3_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 16:18:21 MET DST

> Prawdopodobnie niczego nie starles, tylko niedokladnie umyles. Pianka do
> plastiku zawsze pozostawia po sobie warstwe kolorowo-lepka, ktora w
> polaczeniu z powlokami antyrefleksyjnymi owocuje kolorowymi sladami. Umyj
> srodkiem do szkla i nie powinno byc zadnych plam.
>
> pozdrawiam
> Daniel Strzalinski

ja naprawdę ścieram jakąś warstwę, jest ciągle stara i nowa powierzchnia, to
widać bardzo wyraźnie, nowa jest jaśniejsza i bardziej odbija - jak lustro,
stara powłoka jest ciemna i matowa, generalnie bardzo trudno ją zetrzeć,
dużą różnicę widać jak jest włączony monitor z białym tłem. Gdyby to były
plamy to mogłyby w czasie czyszczenia zmieniać położenie a tu nie, zwiększa
się jedynie powierzchnia tego co jest pod spodem. Przed tem zazwyczaj był
bardzo czysty. Widziałem ślady jakie zostawia pianka, łatwo jest je zmyć,
tego nie da się tak zrobić.

pozdrawiam