Re: NAgrywanie Cd

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 23:15:04 MET DST

Jacek napisal:
> Bufor się wypróżniał błyskawicznie i rwał całe nagranie. Jak z
> pomiarów wychodziło x24 to faktycznie nagrywało x2 lub x6,
> a nagranie nie przechodziło weryfikacji pomimo pomyślnego
> zakończenia.

O, to już daje do myślenia. Może napęd pracuje w trybie PIO4? Burnproof i
jego klony nie sa zbyt doskonałymi zabezpieczeniami i płytka wypalona przy
buforze co chwilę opadającym do zera może nie działać prawidłowo.

> Poza tym mam nośniki nagrane na tzw. badziewiu kilka lat
> temu i chodzą do dzisiaj

Może to nie takie badziewie? Wydaje mi się, że nawet tanie płytki sprzet
kilku lat są lepsze, niż dzisiejsze w-miarę-markowe. Podobnie jest z
dyskietkami... kilkanaście lat temu pecetowe 3,5" wytrzymywały wszystko,
dziś nawet nowe potrafią sprawiać problemy.

k,