Re: NAgrywanie Cd

Autor: Jacek <jpatka_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 21:04:12 MET DST

> I to powinno dać Ci do myślenia.
Chodzi o to , że mechanizm nagrywania nie pozwala nikomu poza XP odczytać
tych nagrań.
> Współczesne nośniki mają tak niską
> jakość, że nagrywanie ich szybciej niż 24x mija się z celem. Chyba, że
> jesteś piratem albo wrzucasz MP3-ki do cd-playera i nie zależy Ci na
> trwałości danych, a co za tym idzie nie będzie Ci przeszkadzało, jeśli tuż
> po nagraniu 10% danych nie da się odczytać, a reszta zniknie po miesiącu.
>
> Tak Ci zależy na tych ~40 sekundach? Wypalaj z prędkością 16x.

Nie podejmowałbym walki o kilka razów gdyby nie był problemów. Nawet na
najlepszych nośnikach wychodziła kicha. Bufor się wypróżniał błyskawicznie i
rwał całe nagranie. Jak z pomiarów wychodziło x24 to faktycznie nagrywało x2
lub x6, a nagranie nie przechodziło weryfikacji pomimo pomyślnego
zakończenia. teraz jak ustawię na x20 to nagrywa x20 i o to chodziło. Poza
tym mam nośniki nagrane na tzw. badziewiu kilka lat temu i chodzą do
dzisiaj - to są dystrybucje Linuxa często instalowane (wcale nie leżą sobie
na półce). A z obecnych nie mogłem zainstalować nawet raz porządnie. Dlatego
zacząłem poszukiwania. Ale dzięki za wszelkie sugestie i rady. Biorę je
głęboko do serca.
Pozdrawiam.