Re: NAgrywanie Cd

Autor: Jacek <jpatka_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 11:39:01 MET DST

> O, to już daje do myślenia. Może napęd pracuje w trybie PIO4? Burnproof i
> jego klony nie sa zbyt doskonałymi zabezpieczeniami i płytka wypalona przy
> buforze co chwilę opadającym do zera może nie działać prawidłowo.

I nie dziłały, ale teraz na Nero 6.6.0.14 bufor jest stabilny przez cały
czas nagrywania bez względu na prędkość. A napęd pracuje w UDMA2 - zresztą
widac to po odczytach w czasie pracy. To moje Nero było razem z nagrywarką
więc trzeba sie liczyć z tym, że pracowało dobrze jak bios był stary, a po
jego aktualizacji to jakby nowa nagrywarka, więc i gadka jest tez inna.

Poza tym zajrzałem na Allegro. Tam nawet Nero 6.6.0.14 razem PowerDVD-5
sprzedają za 16zł - niby OEM, ale mnie to "śmierdzi" piractwem bo pudełkowa
wersja kosztuje prawie 300zł. Na radzie spróbuję z propozycjami lewak-a.
Spróbowac nie zaszkodzi.