Zewnetrzny HDD na USB - transfer

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 23:16:11 MET DST

Witam

Mam dysk zewnetrzny WD 250GB podlaczony do laptopa przez USB2, dysk pracuje
z predkoscia ok 16MB/sek. Czytalem nieco o tym, bo niby USB2 ma 540Mb/sek,
wiec spodziewalem sie wiekszych transferow, ale ponoc tak to dziala,
trudno. Pogodzilem sie z tym. Jednak wczoraj bylem u kumpla, ktory ma kompa
stacjonarnego z plyta Asusa (i procem AMD 64bit.) i po podlaczeniu tego
dysku do jego plyty takze przez USB2 osiagnalem transfery ok 25MB/sek!!
System XPProf na obu kompach jest. Skad tak duze rozbieznosci w transferze?
Co moge zrobic by na lapku tez tak smigalo? Czy procek moze miec az taki
wplyw? On ma AMD 64 2800 (1800MHz), ja mam PIV 2800MHz.

pozdrawiam
Johnny