Re: Legenda o g* zasilaczu

Autor: W <road_at_to.nowhere.pl>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 14:38:41 MET DST

Michal Bien napisał(a):

> mniejszej burzy siedzi twardo prawie polowa, jak wali w piorunochrony
> na blokach obok to i tak ~10-20% twardzieli. A u zadnego nie widzialem
> porzadniejszej listwy, o UPSie nie wspominajac.

ja siedzę twardo podczas burzy,mam listwe,przydałby się UPS,podczas
burzy nigdy nie spaliło się żadne urządzenie,może to zależy od sieci w
bloku ?

niedawno poszedł z dymem zasilacz codegen,tylko zasilacz,komp nie
wystartował i nic się nie spaliło,zawsze mnie dziwi lekkość z jaką
ludzie bluzgają na codegena,gdyby inne markowe zasilacze sprzedawały się
w takich ilościach...

w obecnej sytuacji nie opłaca się oszczędzać na zasilaczach,ale 4-5 lat
nie było nic innego