Re: Legenda o g* zasilaczu

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 14:08:50 MET DST

ROBBO 2 <robbo2k@op.pl> wrote:

> Pryslo traslo zasmierdzialo i ..... polecialo: zasilacz (ale
> smierdzi) plyta glowna, karta grafiki, dysk twardy.

            Ze tak z ciekawosci spytam - byla w tym czasie burza w poblizu?
Bo teraz wali codzinnie [przynajmniej u mnie od 3-4 dni, a jak patrze
po wykresach przepustowosci i userow online w mojej sieci, to przy
mniejszej burzy siedzi twardo prawie polowa, jak wali w piorunochrony
na blokach obok to i tak ~10-20% twardzieli. A u zadnego nie widzialem
porzadniejszej listwy, o UPSie nie wspominajac.

> Ocalal procek PIII 733Mhz, DVD-ROM jakies stare LG, pamieci 3 kosci
> (od sasa do lasa), stacja dyskietek :) i obudowa.
> Straty wg cen obecnych ok.350zl. Ehhh jak dobrze miec kiepski tani
> komputer (minimalizcja strat :)).

            Jak juz sie stalo to sprzedaj tego PIII i SDRAM [na Allegro maja
niezle ceny] i kup DDR + plyte pod K7 i jakiegos taniego Drona/Athlona
o mocy w zaleznosci od potrzeb. Powinno po zbilansowaniu wyjsc calkiem
niedrogo. Oczywiscie jesli masz wiecej wolnej gotowki to nic nie stoi na
przeszkodzie do kupienia K8 nawet na S939 czy jakiegos wypasionego P4.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938