Re: Abit IC7 vs Asus A8N-E Ultra - co wybrac?

Autor: Jolly Roger <NOSPAMmach82_xl_at_wp.plNOSPAM>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 14:35:36 MET DST

Dnia Fri, 17 Jun 2005 08:29:56 +0200, Gyc napisał(a):

> Wzialem Asusa A8N-E. Jakos bardziej mnie przekonuje od Gigabyte, no i ma b.
> dobre recenzje na benchmark.pl. Zamienie wiatraczek na jakis radiator jak
> mowisz i mysle bedzie ok.
Asusik też może być, byle tylko wymienić chłodzenie na coś normalnego.
A co do gigabyte, to ma wydajność i stabilność taką samą jak Asus, a
gorszy jest w podkręcaniu (ze względu na chłodzenie pasywne na NB)

> ? Zle? CL2.5 - raczej nie bede sie bawil w O/C.
Na każdym badziewiu można uzyskać CL 2.5. W sumie obecnie Twinmos to
nie to co kiedyś, ale ujdzie w tłumie. Cena jest OK, więc może tak
zostać.

> Tylko taki wybor dzisiaj? Nic z Ati np nie ma lepszego?
Nie ma

> Zostaje procek. Czy warto brac A64 3000+ Venice oem za 495zl? Podkrecanie
> jak pisalem wyzej tak srednio mnie interesuje (moze kiedys) bo glownie
> zalezy mi na stabilnosci i cichosci zestawu,
A64 na rdzeniu winchester pewnie będzie nieco chłodniejszy, za to nie
będzie miał SSE3. A kupowanie Venice bez późniejszego podkręcenia to
grzech, bo ma on ogromne możliwości przetaktowania. Podkręcony
procesor wcale nie znaczy niestabilny, a podkrcenie procesora tylko w
niewielkim stopniu przekłada się na wzrost temperatury (przynajmniej w
przypadku A64 na nowych rdzeniach). Winchester 1.8 GHz@2.4 GHz w
stresie osągnął o 1 stopień więcej niż niepodkręcony egzemplarz (z 36
na 37 stopni).

> i czy np za miesiac za ta cene
> nie dostane jakiegos 3,2? Bedzie jakas roznica?
Za rok w takiej cenie jak dzisiaj kupisz 3500+, tylko czy warto
czekać? Jak masz kasę to bierz i nie czekaj. Jak będziesz potrzebował
większej mocy to sam sobie zrobisz 4000+ podkręcając proca.

> Pozdrawiam,
> Gyc
pozdr.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam