Re: Abit IC7 vs Asus A8N-E Ultra - co wybrac?

Autor: Gyc <Gyc_at_poczta[spam>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 08:29:56 MET DST

Jolly Roger wrote:
> W chwili obecnej dostaniesz Gigabyte na nForce4 Ultra z pasywnym
> chłodzeniem. Można również kupić płytkę z aktywnym chłodzeniem i
> wymienić pierdziawkę na radiator. Można też zamiast standardowej
> pierdziawki dać jakiś wentyl 40x40, którego obroty będzie można
> regulować za pomocą speedfana (4000 RPM nie powinno być dokuczliwe)
> 9000 RPM to już niestety ogromny hałąs.

Wzialem Asusa A8N-E. Jakos bardziej mnie przekonuje od Gigabyte, no i ma b.
dobre recenzje na benchmark.pl. Zamienie wiatraczek na jakis radiator jak
mowisz i mysle bedzie ok.

> Ujdzie

? Zle? CL2.5 - raczej nie bede sie bawil w O/C.

> 6600GT lub 6600 (jak nie masz kasy)

Tylko taki wybor dzisiaj? Nic z Ati np nie ma lepszego?

Zostaje procek. Czy warto brac A64 3000+ Venice oem za 495zl? Podkrecanie
jak pisalem wyzej tak srednio mnie interesuje (moze kiedys) bo glownie
zalezy mi na stabilnosci i cichosci zestawu, i czy np za miesiac za ta cene
nie dostane jakiegos 3,2? Bedzie jakas roznica?

Pozdrawiam,
Gyc