Re: Abit IC7 vs Asus A8N-E Ultra - co wybrac?

Autor: Gyc <Gyc_at_poczta[spam>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 15:41:01 MET DST

Jolly Roger wrote:

> Nie ma

No to poczekam. Nie spieszy mi sie, kompa potrzebuje miec do max miesiaca.
Ponoc w lipcu ma cos byc nowego...

> A64 na rdzeniu winchester pewnie będzie nieco chłodniejszy, za to nie
> będzie miał SSE3. A kupowanie Venice bez późniejszego podkręcenia to
> grzech, bo ma on ogromne możliwości przetaktowania. Podkręcony
> procesor wcale nie znaczy niestabilny, a podkrcenie procesora tylko w
> niewielkim stopniu przekłada się na wzrost temperatury (przynajmniej w
> przypadku A64 na nowych rdzeniach). Winchester 1.8 GHz@2.4 GHz w
> stresie osągnął o 1 stopień więcej niż niepodkręcony egzemplarz (z 36
> na 37 stopni).

No to mnie przekonuje, jutro odbierajac tagana wezme venica hurtem ;-)

> Za rok w takiej cenie jak dzisiaj kupisz 3500+, tylko czy warto
> czekać? Jak masz kasę to bierz i nie czekaj. Jak będziesz potrzebował
> większej mocy to sam sobie zrobisz 4000+ podkręcając proca.

Spokojnie, bez przesady ;-). Mowilem o m-cu bo akurat mi sie nie spieszy, a
nie o roku ;-)
Tyle nie mam zamiaru czekac.

Ok. to chyba wszystko juz mam. Zostaje jeszcze tylko kwestia chlodzenia NB i
A64.
Dzieki za wskazowki.

Pozdrawiam i milego weekendu,
Gyc.