Re: Format a format

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 20:44:34 MET DST

Użytkownik Jacek napisał:

> I okazało
> się, że po wgraniu tego pakietu - w nowej wersji - pojawiły się nawet
> identyfikatory użytkownika, hasła, DNS-y itp.

moze masz na oddzielnych partycjach takie katalogi jak /etc, /home,
nie wiem jak w madrake'u, ale np instalator debiana przy
instalacji/reinstalacji daje mozliwosc podmontowania w dowolnym
punkcie istniejace wczesniej partycje.

> ale czy nie powinien
> przeznaczać całej formatowanej partycji do zapisu?

systemowa podczas instalacji powinien :)

> Jak wykonać formatowanie z (np.) zapisem
> sektorów jedynkami, czy coś takiego?

z zapisem zerami, np:
dd if=/dev/zero of=/dev/hda1

> --
> Jacek Patka
> http://www.jpatka.vip.interia.pl

wstaw sobie w delimiter jeszcze spacje po dwoch minusach.

wik at dokuro.org