Re: acer aspire 3000 czy travelmate 2304 WLMi [czyli co wybrać Celeron M czy Sempron 2800 mobile?]

Autor: Jaculek <jr72_at_o2.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 20:43:38 MET DST

teraz to zgłupiałem :(
w zasadzie wolalbym aby wątek zakończyl się na 3 poscie, a tak mam mętlik...
Głosy w mojej głowie mówią, kup Celka M :) jednak porównanie wydajności
Celka 1.3 lub 1.4 z sempronem 2.8 wypadają niekorzystnie dla Celka i
tutaj szala przechyla się na stronę opcji z AMD, ale mam jednak obawy co
do jego "niskiej" prądożerności i emisji ciepla, mam AMD'ki od dawan w
kompach i wiem ze grzeją się jak sku.....n !
nie wierzę ze wersja M nagle przestala emitowac tyle ciepla.a jak ktos
tu napisal jak się grzeje to wentyl kręci się all time i mamy HAŁAS !
no nie wiem, nie wiem...

a tak o tej obróbce, powiem Wam ze na niewielu laptopach zdecydowalbym
się obrabiac foty pod kątem np.fotolabu.
Dziwnie duza rozpiętość tonalna a potem jak się gotowca otworzy na
stacjonarce i jakims przyzwoitym crt to się okazuje ze to w ogóle nie to
zdjęcia... :) Wiecie o czy m myslę ?
Więc laptop ma być podręcznym magazynkiem na wakacje, trochę się w nim
posegreguje, wstępnie porobi korekty,wykadruje, ale kwestie kolorystyki
i naświetlenia [pstrykam tylko w RAW] bedą i tak dopieszczane w domowym
kompie.
Reszta zastosowan,czyli net,wordopodobne etc. już pójdą na każdym
laptopie czy to z celkiem czy z sempronem, chyba....
Jacek