Co myślicie o sklepie...

Autor: Jo Joro <arek.sochala_at_neostrada-CUT-NOSPAM-.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 20:40:16 MET DST

To nie jest spam.
Szukałem najtańszego sklepu w którym można kupić canona ip4000. Na
swistak.pl znalazłem link do:
http://www.diginet24.com/
Mają tam tą drukarkę za 488PLN + 35 PLN przesyłka kurierem lub 10 PLN
Pocztą Polską.
Wydaje mi się to rewelacją.

Jestem jednak ciekaw czy ktoś z was miał już do czynienia wcześniej z tą
firmą? ~500PLN jest dla mnie znaczącą kwotą i nie chcę dać się naciąć.

Z tego co wyczytałem na ich stronie to sprowadzaja drukarki z Miemiec,
płacą ich 16% VAT.
Bardzo proszę o jakieś opinie na temat tego sklepu.

Pozdrawiam
        Arek