Re: Rozbieżności pojemności dysku

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 17:19:31 MET DST

DJ <alojz314@gazeta.pl> wrote:

> [...]

            O roznicy miedzy GB i GiB zapewne wiesz.

            To co ponizej + przestrzen tracona na dopelniniu klastrow. Przy duzej
liczbie malych plikow i sporym klastrze potrafi zebrac sie tego i kilka GB.
Oczywiscie sprawdz jeszcze strukture logiczna dysku, bo mozesz miec troche
utraconych klastrow nie przypisanych do zadnego pliku.

> Wykryłem, że 3,5GB zajmuje mi na dysku D: katalog o nazwie System
> Volume Information. Mam więc prośbę jak mogę go usunąć i czy nic się
> nie stanie.

            Najpierw wylacz w systemie usluge odpowiedzialna za przywracanie
punktow krytycznych, bo w tym folderze sa przechowywane wlasnie dane
niezbedne dla tej funkcji. Oczywiscie o ile chcesz odszczedzac na miejscu
- czasami nawet to sie przydaje, choc nie w przypadku gdy system pojdzie
calkowicie w maliny.

> Pytam jak go usunąć bo nie widzi go manager plików -

http://support.microsoft.com/kb/309531
http://www.theeldergeek.com/system_volume_information_folder1.htm

Albo lepiej do zarzadzania plikami uzywaj narzedzi do tego przeznaczonych -
TC, FAR itp, a nie klikanych explorerow itp.

> explorer tylko program DC++ w dziale udostępniane ale tam nie ma
> funkcji usuń.

            No ladnie. A hasla do kont bankowych, folder z poczata i zdjeciami z
ostatniej upojnej imprezy tez udostepniasz? :>

PS:
Poza tym to NTG. Nastepnym razem pytaj na grupach o WinNT.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938