Re: Rozbieżności pojemności dysku

Autor: DJ <alojz314_at_gazeta.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 16:17:17 MET DST

Użytkownik "DJ" <alojz314@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d8pc9s$h04$1@korweta.task.gda.pl...
> Witam,
>
> Mam dysk twardy WD 80GB podzielony na 2 Partycje: 8GB i 68GB (łącznie 76GB
> tak to wyświetla partition magic). Problem polega na tym że na dużej
> partycji mam 58GB danych (zliczone poprzez podświetlenie wszystkich
> katalogów i po naciśnięcu właściwości) i 1.5GB wolnego miejsca. Łącznie
> wychodzi że pojemność partycji to niecałe 60GB, a nie 68GB. Problem tkwi w
> tym gdzie jest zagubione 8GB?

Witam ponownie,

Wykryłem, że 3,5GB zajmuje mi na dysku D: katalog o nazwie System Volume
Information. Mam więc prośbę jak mogę go usunąć i czy nic się nie stanie.
Pytam jak go usunąć bo nie widzi go manager plików - explorer tylko program
DC++ w dziale udostępniane ale tam nie ma funkcji usuń.

Z góry thx.