Re: Rozbieżności pojemności dysku

Autor: EJ <djank_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 17:48:17 MET DST

> Najpierw wylacz w systemie usluge odpowiedzialna za przywracanie
> punktow krytycznych, bo w tym folderze sa przechowywane wlasnie dane
> niezbedne dla tej funkcji. Oczywiscie o ile chcesz odszczedzac na miejscu
> - czasami nawet to sie przydaje, choc nie w przypadku gdy system pojdzie
> calkowicie w maliny.

mam wielką prośbę: czy mógłbyś mi powiedzieć gdzie w systemie mogę wyłączyć
usługę odpowiedzialną za przywracanie systemu (używam do tego celu Norton
Ghosta i nie potrzebuję tej funkcji w windowsie) oraz jeszcze jedno pytanko
czy jak usunę zawartość katalogu System Information Volume to będę mógł
odpalić windowsa?

Sorry że NTG i pozdro