Re: acer aspire 3000 czy travelmate 2304 WLMi [czyli co wybrać Celeron M czy Sempron 2800 mobile?]

Autor: bikej <bikej_at_poczta.fm>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 12:20:46 MET DST

Użytkownik "Pawel [waw.pl]" <foto@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:d8on03$7fp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> jestem zadowolony (ponad 4h pracy na bateriach, cichy, wydajny, matryca na
> potrzeby wstepnej obróbki zdjęć wystarczająca, nagrywarka DVD - do
> archiwizacji, Aristo Smart 400)

Mozesz sie, prosze, podzielic spostrzezeniami na temat tego aristo? Chce w
najblizszym czasei kupic laptoka i zastanawiam sie tez na tym modelem. Ale
ze wszedzie (sprzedawcy, forumowicze) go odrazaja, wiec go wstepnie
odrzucilem.
Interesuje mnie szcegolnie jakosc wykonania i wyswietlanego obrazu. Da sie
na tym ogladac zdjecia? Moj kolega kupil kilka dni temu acera 4001 i w nim
dla przykladu matryca jest tragiczna...
Z gory dziekuje za odpowiedz.