Re: acer aspire 3000 czy travelmate 2304 WLMi [czyli co wybrać Celeron M czy Sempron 2800 mobile?]

Autor: Pawel [waw.pl] <foto_at_nospam.pl>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 10:21:19 MET DST

> Mozesz sie, prosze, podzielic spostrzezeniami na temat tego aristo? Chce w
> najblizszym czasei kupic laptoka i zastanawiam sie tez na tym modelem. Ale
> ze wszedzie (sprzedawcy, forumowicze) go odrazaja, wiec go wstepnie
> odrzucilem.
> Interesuje mnie szcegolnie jakosc wykonania i wyswietlanego obrazu. Da sie
> na tym ogladac zdjecia? Moj kolega kupil kilka dni temu acera 4001 i w nim

Jakość wykonania na plus, ładny zgrabny, wszystko spasowane i ten pieknie
wkomponowany touchpad. Do mankamentów moge zaliczyć naped DVD po lewej
stronie i ten czytnik kart pamięci, nie obsługujący najpopularniejszych
formatów (CF), zamiast niego wolał bym jeszcze jedno USB (normalnie są 3),
nie ma IrDy - co dla niektórych może być uciążliwe. Matryca, hmm jakoś nie
mam z czym porównać - zmiany kąta patrzenia w osi pionowej dają róznice
kontrastu, natomiast na boki obraz jest bez zmian. (wypada lepiej niz Aristo
Slim 370). Wiecej na temat matrycy bede mógł powiedzieć jak obrobie zdjęcia
i wyśle do labu ;) Zdjęcia z cyfrówek wyglądają na prawde ładnie, skanowane
natomiast różnie, zawsze możesz podregulować gamma lub proporcje składowych.

Paweł