Re: acer aspire 3000 czy travelmate 2304 WLMi [czyli co wybrać Celeron M czy Sempron 2800 mobile?]

Autor: Pawel [waw.pl] <foto_at_nospam.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 09:51:48 MET DST

Pewien człowiek serdecznie mi odradził Semprona do laptopa - faktem jest ze
25W to na prawde niewiele lecz przy schodzeniu obecnych celerownów M (340,
350, 360) do 7 W poboru przy pracy z dokumentami to te 25W to strasznie
dużo. Hałas niestety wynika właśnie z prądożerności :| przy 25W wentylator
bedzie chodził cały czas, szczególnie w upalne dni. Z racji zastosowań
(obróbka zdjęć) musisz zwrócić uwage na jakość matrycy, dobrze że to wstepna
selekcja tylko bo obróbka zdjęć na LCD to niezbyt ciekawa idea. ( Jesteś
zawodowcem wiec pewnie doskonale o tym wiesz) W związku z pracą w terenie
nie odkładał bym znaczenia baterii - to piekna sprawa kiedy z laptopa nie
wiszą zadne kable - druga sprawa - nie zawsze jest gdzie sie podlączyć do
zasilania. Na twoim miejscu pozostał bym przy intel'u i rozważył najtańsze
Pentium M (1.6GHz) Osobiscie tez przeszedłem przez scieżke wyboru od
Semprona przez Celerona do Pentium, wydałem 30% wiecej niz planowałem ale
jestem zadowolony (ponad 4h pracy na bateriach, cichy, wydajny, matryca na
potrzeby wstepnej obróbki zdjęć wystarczająca, nagrywarka DVD - do
archiwizacji, Aristo Smart 400)

pozdrawiam

Paweł