skandal z aparatem

Autor: Grisza <griszamen_at_BEZSPAMU.poczta.onet.pl.invalid>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 22:08:44 MET DST

Witam.
Mam problem przy połdączaniu aprtu cyfrowego w XP home edition w prcy.
Po podłączeniu przez USB widać że coś się dzieje, pojwia się w trayu
'bezpieczne
usuwanie sprzętu', ale nie pojawia się nowy dysk!
W domu mam taki sam system i problemu nie ma.
Więc zacząłem grzebać i w mangerze urządzeń w stacjach dysków
odnalazłem mój aparat i w zakładce 'woluminy' pokazuje
wolumin z literką E:, więc pewnie dysk wymienny
 z taką literą próbuje stworzyć. Ale ja mam w pracy jako E:
zmapowany dysk sieciowy, i tu jest chyba pies pogrzebny...
Mało tego, kiedy klikam 'właściwości' tegoż woluminu E:
(ale cały czas we właściwościach aparatu), pokazuje mi zmapowany dysk
E:,
co mnie jeszcze bardziej potwierdza w tych podejrzeniach.
Ale co ja mam teraz zrobić żeby przenieść zdjęcia?
Spotkaliście się z czymś takim?

Pozdrawiam, Grisza
P.S. Sorki jeśli ktoś uważa że mój problem nadaje się bardziej do grupy
winnt,
ja uważam że raczej tu (to do tych których aktywność na grupie
koncentruje się
na wysyłaniu postów z NTG, ale rozumiem że każdy chce zaistnieć, nawet
jeśli ma niewiele do powidzenia).