Re: Procesor - jakie zagrozenia przy kupnie tzw. lezaka magazynowego??

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 15:37:22 MET DST

Użytkownik "-= białawy =-" <dbi@op.pl> napisał w wiadomości
news:d8jgba$f9a$1@news.onet.pl...
[...cut]

> Zastanawiam sie nad kupnem procesora przez internet (allegro). Trafilem na
> oferte sprzedazy prockow tzw. lezakow magazynowych. Dostaje 90dni
gwarancji
> przy jego zakupie. Cena jest atrakcyjna, tylko nie wiem jakie to pociaga
za
> soba ryzyko. Moze powiedzielibyscie na co moge sie nastawiac kupujac taki
> wlasnie procesor. Jak ryzykuje i czy duze jest to ryzyko?

IMO ryzyko jest srednie, jak to mowia no risk no fun, A na powaznie to
elektronika ktora lezy nieuzywana "zuzywa" sie bardziej niz ta
eksploatowana, ale dotyczy to glownie urzadzen o mniejszej skali integracji,
jak monitory, plyt glowne itp.

Jezeli sa to lezaki magazynowe i cena jest bardzo atrakcyjna to ja osobiscie
bym wzial, tylko dowiedz sie od sprzedawcy czy czasem tego magazynu nie
nawidzila jakas kleska zywiolowa;]]].

Jezeli masz numer tej aukcji to zarzuc linkiem na alt.pl.allegro i tam
grupowicze pomoga ci zweryfikowac tego uzytkownika. Moj hint jest taki, jak
ma duzo pozytywow z ostatniego czasu i konto jest dosyc leciwe to szansa na
walek jest niewielka, jezeli konto jest nowe a koles nie sprzedaje nic
innego to dalbym se spokoj. Moje przypuszczenie nie musi sie to okazac
prawdziwe, ale lepiej dmuchac na zimne, bo mysle ze gdyby cie bylo stac na
wywalenie reka takich pieniedzy, to kupilbys po prostu nowy procek.
Oczywiscie gdybys zarzucil linkiem na grupie allegro to moge lepiej sie tej
sprawie przyjrzec, a mysle ze i inni grupowicze dorzuca swoje trzy grosze.

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".