Re: Procesor - jakie zagrozenia przy kupnie tzw. lezaka magazynowego??

Autor: -= białawy =- <dbi_at_op.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 15:01:46 MET DST

> IMO ryzyko jest srednie, jak to mowia no risk no fun, A na powaznie to
> elektronika ktora lezy nieuzywana "zuzywa" sie bardziej niz ta
> eksploatowana, ale dotyczy to glownie urzadzen o mniejszej skali
> integracji,
> jak monitory, plyt glowne itp.
>
> Jezeli sa to lezaki magazynowe i cena jest bardzo atrakcyjna to ja
> osobiscie
> bym wzial, tylko dowiedz sie od sprzedawcy czy czasem tego magazynu nie
> nawidzila jakas kleska zywiolowa;]]].
>
> Jezeli masz numer tej aukcji to zarzuc linkiem na alt.pl.allegro i tam
> [...]
Mialem na mysli akucje http://allegro.pl/show_item.php?item=53384615
Ja jakies doswiadczenie na allegro juz mam wiec wiem na co trzeba zwracac
uwage jezeli chodzi o wybieranie ofert (ilosc komentarzy, staz
sprzedajacego). Chodzilo mi o to czy jest jakies niebezpieczenstwo zwiazane
z kupnem procka ktory lezal na gdzies w magazynie zapomniany (czy tez
pochodzi z innego zrodla). Taka odpowiedz juz uzyskalem wiec teraz tylko
upewnie sie, ze procek jest out of order i wtedy przemysle dokladnie co, za
ile i od kogo mam kupic. Oferta jest jak najbardziej atrakcyjna - cena
procka 2,4ghz w sklepie to min 530zl a na allegro taniej kupie 3,06ghz.
Pozdrawiam i dziekuje za rady :)
-bialawy-