Procesor - jakie zagrozenia przy kupnie tzw. lezaka magazynowego??

Autor: -= białawy =- <dbi_at_op.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 10:32:15 MET DST

Witam...
Zglaszam sie do Was grupowicze po raz drugi.
Niestety okazalo sie, ze ostatnio razem z plyta poszedl mi takze procesor.
Kondensatory znajdujace sie w bezposrednim sasiedztwie procka odpowiedzialne
zapewne za jego prace, najprawdopodobniej uszkodzily mi go w momencie
wlasnej "smierci". Po tym nieszczesnym crash-tescie zostalem zmuszony do
wymiany plyty glownej i zasilacza (tak na wszelki wypadek). Po zmontowaniu
wszystkiego do kupy odpalilem kompa i okazalo sie, ze nic nie idzie :-( No i
zrozumialem, ze procek zdechl!!! To zabolalo. PIV 2,4 GHz odszedl do krainy
wiecznych lowow. Zostalem w zwiazku z tym zmuszony do kupna kolejnego
procesora.
Zastanawiam sie nad kupnem procesora przez internet (allegro). Trafilem na
oferte sprzedazy prockow tzw. lezakow magazynowych. Dostaje 90dni gwarancji
przy jego zakupie. Cena jest atrakcyjna, tylko nie wiem jakie to pociaga za
soba ryzyko. Moze powiedzielibyscie na co moge sie nastawiac kupujac taki
wlasnie procesor. Jak ryzykuje i czy duze jest to ryzyko?
Pozdrawiam i z gory dziekuje za uwagi i rady...
-bialawy-