Re: Jaka pasta do wentylator->procesor ?

Autor: <lev_at_k>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 15:34:32 MET DST

Fantom wrote:

> Jaka paste najlepiej kupic do polaczenia proca z radiatorem ?
> Chodzi mi zarowno o typ (jakas miedziana, czy jakie tam sa), jak i o
> producenta.

Najlepiej Arctic Silver 5.. Ale ważniejszy od pasty jest spoób nałożenia
na rdzeń (szczególnie przy "odkrytym" rdzeniu bez heatspreader'a) - jak
"nawalisz" na niego za dużo pasty to ci nawet czyste srebro nie pomoże..

> Fajnie jakby mozna bylo kupic taka wieksza tubke tego (aby starczylo na
> kilkanascie prockow przynajmniej)

AS 5 można dosatc już za ~20 PLN, starcza na dobrych kilka(naście?)
razy, szczególnie przy małych rdzeniach typu Athlon XP.

> Fantom

Pozdrawiam