Re: nie startuje system, dyski sprawne - szukam przyczyny

Autor: Michal Pyka <symulakrum_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 15:40:51 MET DST

Gokihar napisał(a):
> 1. zobacz czy startuje system z CD lub dyskietki
startuje

> 2. zmień kabel do hdd
na 2 roznych testowane

> 3. zobacz inny dysk
j.w.

> jeśli zmiana kabla/dysku nie pomoże - wtedy pomyśl o nowej płycie ;)
no wlasnie :-( tylko czemu to sie samo z siebie tak stalo? moze cos z
zasilaniem? wiem, ze kiedys w tym kompie najpierw padl wiatrak na
procesorze, a klient go uparcie wlaczal i komp sie sam wylaczal z
przegrzania; raz tez padl zasilacz; no nic... chyba serio plyta winna;
ale dyski i napedy EIDE wykrywa!!!!

-
MP