SZUKAM programu

Autor: Dariusz Krzempek <darek.k.fm_at_interia.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 16:41:55 MET DST

Witam,

 Poszukuję programu który potrafił by założyć w systemie windows (9x,
XP), urządzenie logiczne działające na wzór jakiegoś nośnika
(zapis/odczyt). Które umożliwi np. połaczenie się z odległym serwerem w
sieci i skorzytanie z jego zasobów FTP (zapis/odczyt). Po stronie
windows użytkownik widział by to jak jakiś napęd zawierający soft który
można ściągnąć i coś tam zapisać na zasadzie przeciągnij i upuść.

Mam nadzieję że dość jasno opisałem co potrzebuję zrobić.

Czy może mi ktoś polecić jakiś program? najlepiej na licencji freeware
albo jeszcze lepiej GPL.

--
Pozdrawiam!
Dariusz Krzempek