Re: x700 vs 6600 (AGP)

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 15:26:29 MET DST

PSYLO wrote:

> Nie chodzi mi o potencjał OC ale o to ile ciepła mi będzie wydzielać do
> obudowy lub chłodnicy WC... Już jeden piekarnik pt. Chieftec mam ;)

Żeby rozwiać twoje wątpliwosci - na w miarę "normalnym" chłodzeniu typu
Zalman VF700ALCu naprawdę /ciężko/ jest przekroczyć 55 stopni w stress
na chipsecie NV43 (wentylator w trybie "silent" 1300 RPM). Oczywiście ww
to po OC i vmodzie GPU, bez tego nie dobijesz nawet do 50 stopni w
posiadajacej chociaz przeciętny obieg powietrza obudowie. W idle/2D
temp. to okolice 42-44 stopni, watpię wiec żeby ATI było tu wiele lepsze
nawet ze zmodyfikowanym chłodzeniem..
A na fabrycznych "charczakach" temp. wyglądają oczywiscie nieco mniej
"różowo" - ale jeśli widziałeś ich tandetne wykonawstwo/materiały to
zapewne wiesz dlaczego..

Pozdrawiam