Samsung 720T czy iiyama E485S?

Autor: websterrr <websterrr_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 14:59:09 MET DST

Witam wszystkich!

Mam problem z wyborem LCD. Kompa uzywam do typowych zastosowan domowych: www,
programy biurowe, filmy, nie gram bo mam slabego kompa ale w przyszlosci to
sie zmieni (komp na pewno, co do grania to nie wiem).

Rozwazam dwa modele: Samsung 720T i iiyama E485S. Pierwszy to 17", drugi 19".
Co przemawia za 19", poza tym, ze pewnie lepiej oglada sie na niej filmy?
Rozdzielczosc obu LCD jest taka sama. Kiedys mialem do czyniena z 17" LCD i
rozmiar czcionki, ikonek etc. mi pasowal.

Samsung 720T to najwyzej oceniony LCD przez testerow z http://www.mva.pl

Pomozcie wybrac :-) . Moze macie inne propozycje? Moge wydac jakies 1700 -
1800 zl.

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam

P.S.
Wysylam te wiadomosc po raz drugi, tym razem przez www, poniewaz zauwazylem,
ze moich wiadomosci wysylanych na grupy nie widac.
Jesli mimo to ktos z was zobaczy dwa takie same posty - serdecznie przepraszam.