Nietypowy dysk SCSI

Autor: Adrian <adrianne54_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 14:46:54 MET DST

Witam!
Wpadł mi w ręce bardzo nietypowy dysk SCSI, o łączu kształtu łącz 68 pin,
ale zamiast bolców ma łącze krawędziowe, takie jak PCI (czy dawne stacje
dyskietek 1,2 :), po bokach ma też coś wyglądającego na takie złącza (z
jednej strony to miniaturka ok. 30 pin, gęste, z drugiej jakby na
przedłużeniu płytki - 3 pin i 8 pin), brak jakiegokolwiek złącza
wyglądającego na doprowadzenie zasilania.
Dysk 3,5 cala, wysokości ok, 2x większej niż standartowa, oznaczenia
Seagate ST19171WC

Jeśli ktoś wie "z czym to się je" to będę bardzo wdzięczny za wskazówki, bo
przydałby mi się jak znalazł na serwerek :)

--
Pozdrawiam!
Adrian