Re: Samsung 720T czy iiyama E485S?

Autor: Piotr <zemar_zemar_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 01:03:20 MET DST

Użytkownik " websterrr" <websterrr@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomoœci news:d8c2qt$ahm$1@inews.gazeta.pl...
> Witam wszystkich!
>
> Mam problem z wyborem LCD. Kompa uzywam do typowych zastosowan
> domowych: www,
> programy biurowe, filmy, nie gram bo mam slabego kompa ale w
> przyszlosci to
> sie zmieni (komp na pewno, co do grania to nie wiem).
>
> Rozwazam dwa modele: Samsung 720T i iiyama E485S. Pierwszy to 17",
> drugi 19".
> Co przemawia za 19", poza tym, ze pewnie lepiej oglada sie na niej
> filmy?
> Rozdzielczosc obu LCD jest taka sama. Kiedys mialem do czyniena z 17"
> [...]

Kilka dni temu tez mocno myslalem nad tym co kupic. Przeczytalem chyba
polowe postow na mva i sporo testow :)
Moim faworytem byl wlasnie ten Samsung, ale to dlatego, ze moglem wydac
max 1500zl.
Potem kwota troche sie zwiekszyla, i zdecydowalem sie na Eizo L568.
Zaplacilem dokladnie 1800zl.
I jesli mozesz tyle wydac to szczerze polecam. Monitor sluzy dokladnie
to tych samych celow, o ktorych piszesz. To moj pierwszy LCD, nigdy
wczesniej nie mialem do czynienia z zadnym wiecej czasu niz kilka minut.
Przesiadlem sie z 17''CRT Samsunga 757DFX i niczego nie zaluje, obraz
jest naprawde swietny, idealne podswietlenie, ostrosc, piekne kolory.
Jak dla mnie to zupelnie inna jakosc pracy przy komputerze. Poza tym 5
lat gwarancji tez sie moze przydac, tfu, tfu :)
Podobno dla niektorych rozdzialka 1280x1024 na 17'' to troche za duzo,
wtedy nalezy pomysles raczej o 19". Jesli Ci to nie przeszkadza to
polecam lepszy 17" niz slabszy 19". I tak jak wczesniej wspomnialem -
Eizo L568.

Pozdrawiam
Piotr