Re: Co sądzicie o BenQ 1620?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 21:10:17 MET DST

Czajson napisał(a):

> Hmm dzisiaj kupowałem płytki i widziałem HAWK za ok. 0,79pln (koperta).

Taniocha! ;-)

> Esperanza była za 1,59 (koperta).

Drogo!

TDK były za 1,59 tyle że trzeba było
> kupić opakowanie minimum 10szt bo nie sprzedają pojedyńczych
> (przynajmniej nie widziałem).

CD TDK (slim) w Media Markt w Szczecinie - 1,39 zł/szt, w jakimś
hipermarkecie - 1,59 zł/szt.
DVD Verbatim 10 szt. (cake) - 19,99 zł w MM.
CD-RW Philips w hipermarkecie - 3,99 sł/szt.
DVD-RW TDK 4,49 zł/szt.

> I teraz mam pytanie do wszystkich: czym kieruje się potencjalny nabywca
> nagrywający jedną (1szt.) płytkę tygodniowo? Zrozumiałbym gdyby ktoś
> kupował chleb - może nie ma na duży to kupił mały.

No niestety społeczeństwo kieruje się ceną. I czasami są to chore
oszczędności. Ludzie żaują na zasilacz, monitor, płyty DVD, a później
płaczą.

Ale do cholery
> nagrywarki DVD nie kupuje ktoś kto się powinien liczyć z każdym groszem.
> Ale taka mentalność ludzi.

Wiesz ludzie kupują sprzęt komputerowy, bo taka jest konieczność. Ile to
razy sie słyszy, że ktoś dał 2000-2500 zł za komputer i jak bardzo się
wykosztował. Na polskie warunki komputery nadal są drogie, ale jest
lepiej niż 10 lat temu.

Czasami jeżdżę miejskim i słyszę jak małolaty
> rozmawiają, że w jakiejś sieci minuta połączenia kosztuje 80gr i
> twierdzą, że droga tam jest. Tyle, że nawet mając minutę za 50gr raczej
> nie zadzwonią bo wolą wysłać smsa za 16gr. Chore jest to społeczeństwo.

Osobiście jakiś czas temu oszczędzałem na nosnikach, ale wypalałem mało
ważne dane, potrzebne mi na jakiś czas. Teraz wypalam ważniejsze dla
mnie dane i nie oszczędzam.

A co do małolatów, to rzeczywiście 80 groszy to dużo. Mozna sobie
"kupic" pakiety itp. i mieć 1 min = 0,30 zł :)

--
Proximus