Re: Co sądzicie o BenQ 1620?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 20:38:01 MET DST

Proximus <proximus84@NOSPAMwp.pl> wystukał co następuje:

> Masz rację, ale dlaczego takim powodzeniem cieszą się płyty Hawk,
> Esperanza czy Mediastore?
> Swego czasu sam kupowałem Mediastore, już mi przeszło.

Hmm dzisiaj kupowałem płytki i widziałem HAWK za ok. 0,79pln (koperta).
Esperanza była za 1,59 (koperta). TDK były za 1,59 tyle że trzeba było
kupić opakowanie minimum 10szt bo nie sprzedają pojedyńczych
(przynajmniej nie widziałem).
I teraz mam pytanie do wszystkich: czym kieruje się potencjalny nabywca
nagrywający jedną (1szt.) płytkę tygodniowo? Zrozumiałbym gdyby ktoś
kupował chleb - może nie ma na duży to kupił mały. Ale do cholery
nagrywarki DVD nie kupuje ktoś kto się powinien liczyć z każdym groszem.
Ale taka mentalność ludzi. Czasami jeżdżę miejskim i słyszę jak małolaty
rozmawiają, że w jakiejś sieci minuta połączenia kosztuje 80gr i
twierdzą, że droga tam jest. Tyle, że nawet mając minutę za 50gr raczej
nie zadzwonią bo wolą wysłać smsa za 16gr. Chore jest to społeczeństwo.

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |