Re: Laptopy poleasingowe - plusy i minusy

Autor: Robert P. <zyx3_at_poczta.xonet.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 23:11:39 MET DST

> Swoja droga to zastanawiam sie skad tego poleasingowego sprzetu jest az
> tyle... Z tego co wiem, to leasingobiorca po zakonczeniu umowy leasingu
moze
> za nieduza kwote odkupic leasingowany do tej pory komputer na wlasnosc.
Nie
> wiem jak jest w duzych firmach, ale w malych to pewnie wlascicielowi
bardziej
> sie oplaca odkupic takiego laptopa i uzywac do celow prywatnych.
>
> Pozdrawiam,
> artur
>
> --
pracuje w duzym koncernie i nigdy nie odkupujemy zadnego sprzetu po
zakonczeniu umowy leasingowej. a takich firm jest pewnie wiele.
sprzet jaki oddajemy jest rozny , zalezy od uzytkownika, w laptopach czesto
akumulator jest zuzyty maksymalnie (starcza na 10 minut pracy)
ale moze sie trafic tez zadbany egzemplarz.

pozdrawiam

RP