Re: Problem z GA-7N400S-L +Sata

Autor: Misiek <misiek_1928_at_o2.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 23:14:44 MET DST

Dnia Wed, 08 Jun 2005 23:05:52 +0000, wiciu napisał(a):

> Witam.
> Moja konfiguracja:
> Plyta Gigabyte GA-7N400S-L +Sata
> Procek Athlon XP 2200
> Grafa: GeCube R9550XT(podkrecona 450/600)
> Pamieci Kingmax 2x256 (Dual)
> Zasilacz: Hyper 350 W
>
> Sporo czasu uzytkowalem plyte glowna oparta na SDRAM. Nie mialem zadnego
> problemu z zawiechami komputera. Po zmianie na platforme nforce2 z
> pamieciami Kingmax, zaobserwowalem zawieszanie sie komputera w momencie
> odpalania wymagajacych gier np HL2 i FarCry. Po prostu po jakims czasie
> [...]

Problem opisany przez Ciebie wystepuje czesto po podkreceniu procka lub
pamieci. Jesli jest to problem zwiazany ze stabilnoscia ukladu
procek-pamieci to proponuje podniesc napiecie na procku (tylko z rozwaga!).
Ale jednak stawialbym w pierwszej kolejnosci na grafike. Niektore karty zle
reaguja na podkrecanie. Zmniejsz taktowanie GPU do fabrycznej wartosci
nominalnej i zobacz czy to samo.