Re: Laptopy poleasingowe - plusy i minusy

Autor: artur <artur321_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 18:54:04 MET DST

Robert P. <zyx3@poczta.xonet.pl> napisał(a):

> moze
> Nie
> bardziej

> pracuje w duzym koncernie i nigdy nie odkupujemy zadnego sprzetu po
> zakonczeniu umowy leasingowej. a takich firm jest pewnie wiele.
> sprzet jaki oddajemy jest rozny , zalezy od uzytkownika, w laptopach czesto
> akumulator jest zuzyty maksymalnie (starcza na 10 minut pracy)
> ale moze sie trafic tez zadbany egzemplarz.
>
> pozdrawiam
>
> RP

Czy taki sprzet mozna kupic bezposrednio od firmy leasingowej (domyslam sie,
ze tak bezposrednio od firmy, ktora ten sprzet uzytkuje to raczej nie ma
szans...)? Sprawdzalem na stronie EFL. Jest u nich mozliwosc kupna sprzetu
poleasingowego, ale nie widzialem laptopow. Skad w takim razie tyle ofert na
allegro np. Gdzies przeciez ci sprzedajacy musza sie zaopatrywac (glownie sa
to firmy majace do spzedazy po kilka - kilkanascie, a nawet wiecej
egzemplarzy).

Pozdrawiam,
artur