Re: nie startuje system, dyski sprawne - szukam przyczyny

Autor: Michal Pyka <symulakrum_at_gazeta.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 14:56:05 MET DST

webmajsterek@poczta.onet.pl napisał(a):
> aha -- komp piszczy tez w tedy gdy nie ma karty graficznej -- ale w tedy te
> piskow jest okreslona ilosc .

To cos ma karte graficzna zintegrowana i wyglada na to ze dziala, bo
wiedze co robie :-)
RAM jest tylko jeden w jednej kosci 128MB-PC133 (nawet na gwarancji
jeszcze); sprawdzalem tez na innej kosci - to samo;

Teraz wlasciwie nie piszczy, tylko po prostu stoi i czeka... z dyskietki
startuje, z cd-romu tez; dysk wystarwac nie chce - chyba serio cos z
plyta glowna jest; ja innego pomyslu nie mam.

-
MP