Problem z plyta głowna?

Autor: jha <afjha_at_askf.com>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 14:34:34 MET DST

Witam.

Mam następujacy problem i nie wiem jak go ugryźć.

Na czystym dysku podłączonym do primary IDE nie chce mi zainstalować
windowsa, gdy podłączony do secondary juz sie instaluje.
Gdy juz zainstalowany to w systemie widzi kontroler dysku i moge mu np.
wlaczyc DMA ale jak go przepne juz zainstalowanego na primary IDE to juz
kontrolera w systemie nie widzi.
Co jest grane? System oczywiscie chodzi ale jakos jak mółek. Czasami zwisa.
Xzy to uszkodzony kontroler primary IDE na plycie czy moze cos innego. Co
sprawdzac i jak?

System win98SE, płyta Intel 865GBV, Dysk Caviar 400BB ale na innych to samo.
System tez nie odpala gdy zworki sa w dysku na master musi byc CS lub bez
zworek (jeśli to ma jakieś znaczenie)

Pozdrawiam i proszę o radę