Przechwytywanie obrazu

Autor: Piotrek <x_at_x.xx>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 23:46:30 MET DST

Mam takie pytanko. Potrzebuję przegrać coś w magnetowidu VHS na
dysk komputera. Czy mógłby mi ktoś napisać jakiego sprzętu
potrzebuję? Od razu mówię, że nie mam karty graficznej VIVO. A
więc z tego co wiem, będę potrzebował jakiejś karty telewizyjnej.
Tylko jaka do tego celu jest najlepsza? Nie chodzi mi o jakieś
profesjonalne zastosowania. Chodzi o coś prostego i w miarę
dobrego. I jakiego oprogramowania do tego będę potrzebował?

Pozdrawiam