Re: Przechwytywanie obrazu

Autor: zch28 <zch28_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 09:59:08 MET DST

Jeśli chodzi o zgrywanie obrazu to polecam Aver TV Studio 303

Plusy:
1. Mniejsze wymagania co do sprzętu (celeron 1,7 Asus P4P800, Baracuda
40GB) Da się tak ustawić program żeby nie gubił klatek na pełnym palu.
Winfast niestety wymięka.
2. Może jestem zboczony ale dla mnie ważne jest jak najlepsze radzenie
sobie z przeplotem i dlatego proponuje nie najnowszy soft oryginalny
sprzed 1,5 roku, nie pamietam wersji (wszystekie nowsze dla mnie są do
bani choć są łatwiejsze w obsłudze i mają bajery)
Jakość (jeśli chodzi o przeplot) jest taka sama jak przy zgrywaniu np.
VirtualDubem 1/4 ekranu.
Ja zgrywam do MPG1 i kompresuje VirtualDubem do Divxa. Takie
przyzwyczajenie :-)

Minusy:
1. Chyba gorsza jakość obrazu w tunerze od Winfasta (niestety sprawdzałem
oba na starej, marnej instalacji)

Pozdrawiam
zch28___wp.pl

PS. Jak zobaczyłem ostatnio wesele na DVD zrobione niby "super" sprzętem
to mi szczęka opadła.
Przeplot wdoczny jak cho...a