jaki wybrac nowy zasilacz do kompa? 400, 500 czy moze 600W???

Autor: gresiek <gresiek_at_eddf.poczta.fm.eddf>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 23:46:58 MET DST

hej,
jako ze planuje 'mala' rozbudowe do 939 nozek przy okazji chce wymianic
stary zasilacz (350W Deer) i w zwiazku z tym mam pytanie do praktykow o
zasilacz. jaki wybrac? czy ladowac sie odrazu w 600W czy poprzestac na
450-500W?
w obudowie znajdzie sie procek + plyta ;) 4 dyski twarde, Radek 6800XT, DVD,
DVD-RW i to chyba wszytsko z pradozernych rzeczy...
do wyboru mam firmy:

- Aerocool (drogi!)
- Antec (drogi!)
- BE quiet! (drogi!)
- Enermax (drogi!)
- Fortron (drogi!)
- LC Power (podejzanie tani)
- pare no-namow (tez tanich)

drogi mam na mysli okolo 400-450zl, tani to okolo 120-150zl. czy ten LC
Power jest cos warty (jako firma)?
czy ktos mial jakies negatywne doswiadczenia z wyzej wymienionymi? jak to
jest w chwili obecnej z niezawodnoscia tych 500-600W? bo to chyba dosyc nowa
'technologia' na rynku a ja nie chcialbym stracic plyty i dyskow z powodu
jakiegos spiecia czy cos w tym stylu... (jak to mialo miejsce swego czasu u
mnie w robocie - spalil sie zasilacz a razem z nim plyta glowna i dysk
twardy)...

pozdrawiam,
gresiek