Re: Przechwytywanie obrazu

Autor: LUKY <luky1_at_o2.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 00:00:02 MET DST

Piotrek wrote:

> Mam takie pytanko. Potrzebuję przegrać coś w magnetowidu VHS na
> dysk komputera. Czy mógłby mi ktoś napisać jakiego sprzętu
> potrzebuję? Od razu mówię, że nie mam karty graficznej VIVO. A
> więc z tego co wiem, będę potrzebował jakiejś karty telewizyjnej.
> Tylko jaka do tego celu jest najlepsza? Nie chodzi mi o jakieś
> profesjonalne zastosowania. Chodzi o coś prostego i w miarę
> dobrego. I jakiego oprogramowania do tego będę potrzebował?
>
> Pozdrawiam

Świetnie do tego celu spisywal mi sie ASUS v3800 z vivo na poczciwej tnt2,
obraz byl dobrej jakosci. Material po zgraniu(oprogramowaniem asus'a)
obrabialem w ulead video studio-swietny program i bardzo latwiutki w
obsludze,ale jest tego mnostwo, zarowno darmowych jak i komercyjnych. Taka
karte kupisz za pare groszy na allegro. No oczywiscie mozesz tez kupic
zwykla karte telewizyjna i jezeli zadowala ci obraz w niskiej
rozdzielczosci to sie rowniez nada.

--
LUKY