Soft do HD nie widzi dysku

Autor: Publicon <publicon_at_zmylka.epf.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 16:04:04 MET DST

Witam,

Ostatnio chciałem sobie uruchomić DTemp dla sprawdzenia temperatury dysku,
aczkolwiek okazało się, że program nie widzi w systemie żadnego fizycznego
dysku.

Tak samo zachowuje się Silent Drive - nie ma dysku na liście wyboru.

Poza tym innym softem jeszcze nie sprawdzałem. Manager systemu rozpoznaje
dysk prawidłowo.

Ma ktoś jakieś pojęcie, co się dzieje i dlaczego ?

Publicon