Re: Soft do HD nie widzi dysku

Autor: panther <panther_at_matcom.com.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 18:59:48 MET DST

Mam taki problem ze swoimi dyskami (dwa identyczne Seagatey SATA)
jesli tylko uzyje softu do odczytania stanu SMARTa (np.: temperatury)
pokazuje mi ze nie mam ani jednego zainstalowanego dysku,
po podlaczeniu starego dysku ATA - soft rozpoznaje go poprawnie.
Jedyny soft jaki pokazuje mi status SMART z tych dysków to
EVEREST, ale zeby bylo smiesznie, pokazuje niby dwa dyski
ale o tym samym numerze seryjnym i tymi samymi paramtrami.

aha, kontroler sil3112a

pozdrawiam
panther