Re: BootManager

Autor: bezrobotny <NOSPAMtralala76_at_go2.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 16:02:46 MET DST

najfajniejszy jest XOSL, ale chyba nie ma takiego badziewia
jak odczyt z pliku... a co ważne można go sobie w każdej
chwili odinstalować...

> Jak narazie znalazłem, że powyższe wymagania spełniają:
Grub, Lilo i standardowy
> BootLoader XP.

a skoro już się pochwaliłeś swoją wiedzą, to może sprzedasz
nam informację jak dopisać do menu startowego XP ten odczyt
bootsektora z pliku?

P.S. a w jakich przypadkach ma to zastosowanie? ;o)

P.S.2 mam też dla Ciebie (i innych) wyzwanie, dopisałem do
menu startowego XP linijkę ładującą Linuxa poprzez Loadlin i
oczywiście nie działa, po wybraniu ekran traci
synchronizację i komp wisi... ktoś potrafi to poprawić? bo
chyba się da? linijka ląda mniej więcej tak:
"C:\loadlin\loadlin.exe C:\loadlin\bare\bzlinuz root=hda4
vga=3"=Linukz