Re: BootManager

Autor: Arek <arcady2WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 17:38:14 MET DST

> najfajniejszy jest XOSL, ale chyba nie ma takiego badziewia
> jak odczyt z pliku... a co ważne można go sobie w każdej
> chwili odinstalować...

A no nie ma takiej opcji :(

> a skoro już się pochwaliłeś swoją wiedzą, to może sprzedasz
> nam informację jak dopisać do menu startowego XP ten odczyt
> bootsektora z pliku?

To bardzo proste (plik boot.ini), np.:

[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Windows XP" /fastdetect
C:\FDOSBOOT.BIN="FreeDOS"

I już mamy do wyboru XP lub FreeDOS (zainstalowany na tej samej
partycji).

Jeśli mamy na dysku "Konsolę odzyskiwania systemu" (czy jakoś tak),
dopisujemy jeszcze trzecią opcję:

C:\CMDCONS\BOOTSECT.DAT="Konsola odzyskiwania" /cmdcons

> P.S. a w jakich przypadkach ma to zastosowanie? ;o)

j.w.

Z jednej partycji chcę uruchamiać XP, FreeDOS, wspomnianą "konsolę" i
Amithlona (system AmigaOS).

--
Pozdrawiam, Arek