Re: Re: Laptopy góra (nad pecetami)

Autor: sucip <sucip_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 15:59:10 MET DST

Od: Czajson <private@exit.pl>
    Temat: Re: Re: Laptopy góra (nad pecetami)

portu. (...) To jest grupa
    dyskusyjna i każda dyskusja w obrębie tematyki jest właściwa.<<<<<

    denerwujące (jak widzę nie tylko mnie) jest to, że Twoje komentarze lub
pytania stawiasz w sposób, który osobę, której odpowiadasz stawia w pozycji
durnia.
    normalnie zadane pytanie brzmiałoby np "słuchajcie, nie wiedziałem, ze
to ma jeszcze jakieś zastosowanie, ciekaw jestem jakie, możecie
podpowiedzieć?"

    Twoje pytanie:A do czego się takich prehistoryków jeszcze używa
(składnia sugeruje w domyśle: po co dyskusja nad takimi rupieciami, wy
idioci?). nie czujesz tego, bo takim tonem normalnie sie odzywasz do
wszystkich zapewne, ale jak widzisz wiele osób to irytuje, tym bardziej, gdy
się okazuje, ze no... po prostu gadasz głupoty.

    to faktycznie jest temat na grupę psychologiczną (częsty przypadek
przerostu ego) wiec się już zamykam
    :)
    zosia