Re: spalony zasilacz

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 08:12:10 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:10xsfdpkcp8is$.1hbml1n7kb52b$.dlg@40tude.net...

> Chyba nie działa :-) Widzę że używasz OE, a ZTCW on musi mieć odpowiednią
> łatkę na delimiter.

Thx za info, nie wiedzialem o tym, czyli jednak spacja byla za kazdym razem,
czyli chyba se przy okazji dorzuce plug-in do list dyskusyjnych do Bata,
chociaz do samych list OE mi nie przeszkadza i jest OK, zreszta brak tego
delimitera az tak straszny nie jest, gdyz usuwanie reczne uciazliwe nie jest
(przynajmniej dla mnie) ale poszukam tej latki przy okazji. jeszcze raz
dzieki za info

--
Pozdrowienia, Vulcan